duminică, 13 martie 2016

Grand opening -What should I wear?


          Bonjour  mes "Mademoisselles Coquettes"!

       Saptamana viitoare un foarte bun prieten de-al meu isi va inaugura  noul restaurant si, bineinteles, eu nu voi  putea lipsi.Prima intrebare care mi-a venit in minte imediat a fost:" Cu ce ma voi imbraca?Rochie, pantalon sau fusta ?" Imi doresc un outfit cu o croiala fina, de calitate, cu un design actual , care sa imi ofere un aer aparte, potrivit personalitatii mele  si care sa ma faca sa ma simt unica, speciala , asemenea unei printese din povesti.




       Am inceput cautarile pe site-urile de fashion si m-am oprit la Nissa , unde am gasit 
(cred eu ) ceea ce imi trebuie. As avea nevoie de ajutorul vostru ,deoarece nu m-am decis inca.Ceea ce stiu sigur este ca imi doresc o fusta clos, in tendintele acestei primaveri si un top potrivit.
        Acestea sunt variantele alese de mine .Ce spuneti ?Care este mai potrivita?



Bluza Link 
Fusta Link 


Bluza Link 
Fusta Link 

10 comentarii: