miercuri, 20 aprilie 2016

Un zambet frumos- cartea mea de vizita

     

         Am admirat intotdeauna persoanele care au o dantura frumoasa, care atunci cand zambesc  parca totul se invarte in jurul lor. Consider ca un zambet stralucitor ne completeaza tinuta zi de zi si reprezinta un avantaj in orice situatie.








      
      Desi cand eram mica imi era  frica sa merg la dentist,acum nu mai am nicio problema, nu fiindca tehnica medicala  a avansat, ci datorita medicului stomatolog la care merg. Cu totii cunoastem regulile de ingrijire dentara ( periaj de 2 ori pe zi, ata dentara, limitarea dulciurilor si a bauturilor acidulate, a cafelei si lista poate continua) insa nu le aplicam chiar de fiecare data din  diverse motive.:)
      Primavara a sosit, asa ca vizita la medicul stomatolog era inevitabila.Nu am avut nevoie decat de un detartraj rapid si dintii mei  stralucesc.

      Ce parere aveti mes "Mademoisselles Coquettes" : O dantura sanatoasa  este un atu  personal  ?




7 comentarii:

  1. Cui nu-i place sa aiba dinti sanatosi si frumosi stralucitori? De aceea e bine sa mergem la control la stomatolog dar din pacate majoritatea ajung cand nu mai suporta durerile. Chinurile si cheltuielile sunt mai mari atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte importanta igiena dentara si aspectul sanatos al acesteia e ca o carte de vizita pentru fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este important sa ai un zambet frumos. Si parintii mei au avut grija de dantura mea si asa am de gand sa fac si eu cu fetita mea! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e e foarte importanta igiena dentara..eu ma bucur foarte mult ca nu am avut astfel de probleme si nu am mers nici o data la dentist...

    RăspundețiȘtergere
  5. da conteaza foarte mult un zambet frumos....nu degeaba se spune zambeste si maie e o zi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este!O dantura ingrijita te caracterizeaza ca persoana !

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat, un zambet frumos este esential! Adevarul este ca ar trebui sa imi fac si eu o programare la medicul dentist, pentru un control de rutina :)

    RăspundețiȘtergere